
Uw ervaringen met Kok-aan-Huis
Wat was het heerlijk ontspannen voor ons de tweede Kerstdag. Jij en Geert hebben alles gedaan, de boodschappen, het eten en feestelijk dekken van de tafel. Zodat wij ons helemaal konden richten op de familie.Het was allemaal prima geregeld en erg lekker. Ondanks dat we met 16 personen waren was er meer dan voldoende voor iedereen. Ook de helemaal weer opgeruimde keuken was een heerlijke toegift achteraf.
Hartelijk dank voor alles Birgit en Geert.

Ingezonden door: Matty Stad
Rolde
Rolde
Lieve Brigit Wat hebben wij met de kerst genoten van het heerlijke eten, wat een verwennerij. We hebben alles als heel fijn ervaren, buiten het heerlijke eten ben je een lieve gezellige vrouw wat het hele plaatje super maakt.
Voor herhaling vatbaar ?

Ingezonden door: Teresia
Uithuizen
Uithuizen
Wir hatten Birgit Flüg an Silvester bereits zum 2 Mal für ein Catering mit 17 Personen bei uns – und es war rundum großartig! Das Essen war hervorragend, liebevoll zubereitet und perfekt organisiert. Alles lief absolut reibungslos, sodass wir den Abend entspannt genießen konnten. Unsere gesamte Gruppe war begeistert, sowohl von der Qualität der Speisen als auch vom professionellen und herzlichen Service. Besonders schätzen wir das rundum Sorglos Paket: Der Tisch wurde liebevoll gedeckt und am Ende wurde sogar abgewaschen.Vielen Dank für diesen gelungenen Silvesterabend – wir können das Catering von Birgit uneingeschränkt weiterempfehlen und buchen euch gerne wieder
PS: Birgit spricht sogar perfekt Deutsch :)

Ingezonden door: Jessica
Het was uitstekend!
Ingezonden door: Klaas Den Oudsten
Lieve Birgit, We hadden al een mooi feest alleen toen jij met Ibrahim ( hopelijk schrijf ik zijn naam goed) ons kwam verrassen met een super mooie gedekte tafel en met het libanese eten was ons feest helemaal af!
Het eten was overheerlijk, zacht van smaak met bijzondere ingredienten en met zoveel liefde gemaakt!
Niet te vergeten het toetje, heerlijk en niet te zoete tiramizu waar Fiona met volle borst het liedje tiramizu bij ging zingen!
En dan de verhalen die je bij het eten en toetje vertelde, Birgit. Geweldig!!!
Ik wens dat jij samen met Ibrahim nog vele mensen blij mogen maken met jullie overheerlijke eten en de verhalen die daar bij passen!
Dank voor alles!

Ingezonden door: Lilian Sinnecker
Deel uw ervaring met ons

